Szoftverezés + adatmentés iPhone és iPad készülékekhez

Számos olyan hiba lehetséges az iOS eszközökön, amik szerencsére nem kapcsolódnak az alkatrészekhez, de mégis megnehezítik, vagy akár teljesen ellehetetlenítik a használatot.

Néhány hibajelenség a teljesség igénye nélkül:

  • a készülék működése lassú pedig az akkumulátorát a közelmúltban cserélték, vagy nincs akkumulátor hiba
  • különféle gondok az Apple ID-val
  • a készülék kikapcsol magától, amikor semmilyen alkatrész meghibásodása nem észlelhető egyébként
  • a készülék nem kapcsol be
  • Wi-Fi hibák észlelhetők
  • hanghibák észlelhetők és a mikrofonok és a hangszórók is épek
  • a készülék túl lassan éled a Home gomb érintésére
  • nem lehet hívást fogadni, mert csengés ellenére a készülék nem teszi lehetővé
  • megmagyarázhatatlan üzemidő romlás
  • a készülék indokolatlanul túlmelegszik
  • nem működnek gombok (pl. a bekapcsolás gomb)
  • eltűnnek appok, vagy hibásan működnek
  • véletlenszerűen megtelik a tárhely
  • stb

Noha közel sem biztos, hogy egy szoftveresnek vélt probléma hátterében minden esetben valóban szoftver probléma áll, ám ezt diagnosztikai eszközökkel a szervizben könnyedén kimutatható. Amikor a hardveres problémákat kizártuk, az eszköz megfelelő működését gyakran az oldja meg, hogy pl. a teljes rendszert újratelepítjük.

Vállaljuk sérült, beázott készülékek adatmentését, ha a sérülés mértéke megengedi, illetve az adatok még visszanyerhetők.

Vállunk továbbá adatköltöztetést iOS és iOS (iPhone, iPad), vagy iOS és Android készülék között, nálunk és máshol vásárolt készülékekre is. Nálunk vásárolt készülék esetén azonban az átköltöztetés díjmentes!

Az adatmentést és szoftverezést expressz gyors változatban is vállaljuk. Ebben az esetben az eszközök közötti adatátvitel sebessége korlátozza a folyamatot, ám sürgős esetben szervizünkben előre vesszük a munkálatot.