Szoftverezés iPhone és iPad készülékekhez

Számos olyan hiba lehetséges az iOS eszközökön, amik szerencsére nem kapcsolódnak az alkatrészekhez, de mégis megnehezítik, vagy akár teljesen ellehetetlenítik a használatot.

Néhány hibajelenség a teljesség igénye nélkül:

  • a készülék működése lassú pedig az akkumulátorát a közelmúltban cserélték, vagy nincs akkumulátor hiba
  • különféle gondok az Apple ID-val
  • a készülék kikapcsol magától, amikor semmilyen alkatrész meghibásodása nem észlelhető egyébként
  • a készülék nem kapcsol be
  • Wi-Fi hibák észlelhetők
  • hanghibák észlelhetők és a mikrofonok és a hangszórók is épek
  • a készülék túl lassan éled a Home gomb érintésére
  • nem lehet hívást fogadni, mert csengés ellenére a készülék nem teszi lehetővé
  • megmagyarázhatatlan üzemidő romlás
  • a készülék indokolatlanul túlmelegszik
  • nem működnek gombok (pl. a bekapcsolás gomb)
  • eltűnnek appok, vagy hibásan működnek
  • véletlenszerűen megtelik a tárhely
  • stb

Noha közel sem biztos, hogy egy szoftveresnek vélt probléma hátterében minden esetben valóban szoftver probléma áll, ám ezt diagnosztikai eszközökkel a szervizben könnyedén kimutatható. Amikor a hardveres problémákat kizártuk, az eszköz megfelelő működését gyakran az oldja meg, hogy pl. a teljes rendszert újratelepítjük.

Emellett iOS és iOS vagy Android és iOS eszközök közötti adatátvitelt, adatmentést, adatköltöztetést is könnyedén megoldjuk.